Мажите кои секој ден пиеле по шест шољички кафе имале помал ризик од смрт отколку оние кои не пиеле кафе - открило едно 14 годишно истражување на американскиот Национален институт за рак во Мериленд спроведено врз 400.000 луѓе на возраст од 50 до 70 години.
Артур Борман е американски ветеран кој се борел во Заливската војна. Артур имал повредена кичма, ја повредил заради многуте скокови со падобран за време на војната.
Речиси два милиони или 6% од сите карциноми на светот се предизвикани од инфекции кои може да се спречат, но и да се лечат - открило истражувањето на француската Агенција за истражување на ракот спроведено во 184 земји.
Брзото јадење односно „буткањето“ храна во себе не е само лошо за варењето, туку е и нездрава навика која го зголемува ризикот од дијабетес за два пати - покажало истражувањето на литванскиот медицински факултет спроведено врз повеќе од 700 испитаници.
Повремените стресни настани, за жал, се неизбежни. Меѓутоа, ако хронично сте под стрес поради секојдневните проблеми на работа или приватните проблеми – симптомите се најчесто суптилни и тешко препознатливи. Одвојте барем малку време секој ден за да се релаксирате – одете на прошетка, исклучете го мобилниот телефон, отспијте...
Алергиите се своевидна заштита на телото од токсините од околината - тврдат научниците од универзитетот Јеил. Тие сметаат дека имунитетот наречен „тип 2“ реагира на опасностите како отровите, хемикалиите и паразитите со испуштање на Т-келтки е всушност корисен за организмот.
Пиењето пиво не е главна причина за т.н. пивски стомак, иако може да придонесе кон дебелеење - тврдат германските научници кои ја анализирале тежината, како и мерките на колковите и половината на речиси 20.000 луѓе во период од четири години.